2009年4月22日星期三

激心

激心啊!屋企的脑有坏左了。
系给我的无心之失弄到的。。
还好公司同事帮我弄,
不过就要等几日咯。。唉。。。


哈哈!公司有个新来的同事,
看到我日日都做5同的耶。。
竟然赞我哦 !!呵呵。。发神经!!


同事:kelly,你好掂啊!样样都悉做。
我:系啊!你知乜叫包山包海包生仔无??
同事:吓!!咩意思哦??
我:5明??慢慢你就会好次我甘pandai,乜都悉噶啦!
同事:系啊?好啊。。哈哈!!
我:(睇到距个傻样,顶5顺,想出粗话了,还是忍。)
同事:点解你地个个大粒佬,日日都帮老细闹架噶??
我:系5系睇戏睇都好爽叻??
同事:系啊!但是又5敢睇久咯!
我:下次你就担张凳仔,坐住慢慢睇咯!好有内容噶!
慢慢学咯,包你睇过返寻味!下次就轮到我担凳仔睇你表演咯!
同事:吓??甘啊!要讲咩噶??
我:哇!你真的正番薯啊~
同事:做咩话我番薯喔!!
我:靓妹!你未见过世面啊!5知公司的来龙去脉,
慢慢你就知噶啦!最好无乜事都5好接近老野。不然你就会后悔咯!
同事:哦!真噶?甘掂上位哦 !
我:吓!你甘快就要上位啊?有的上位,就是笃人背咯!距好中意噶!
同事:5555!我5要甘啦。。。。我要好象你地甘用实力的。
我:哈哈哈!你话要上位了嘛,笃会好快上位的哦!
同事:我5要啦。。。。
我:哈哈!刚才跟你开玩笑姐,同距闹架5好受噶。
重要做好自己岗位的工作。会看着你噶啦!5会推你去死的,ok?
同事:哦!你要教我哦 !
我:放心啦!我地要在同一条线的。

2 评论:

May 说...

你d对话笑瓜我
搵到人帮轻你了

Kelly Choi 说...

哈哈!还有很多笑咖。等我架脑好了写晒出来给你笑餐饱