2009年5月8日星期五

羞家

昨天may在msn问我,潮流heng跟风。
我就问距跟乜风,距话xx风变。
(5敢写个两个字,怕给人告哦。。哈哈哈)
我就哈哈哈!边个做皇帝都5关我事咯。
都系要做牛做马的咯。。。

但是今天一看,真的笑了出来,
真的羞家咯。。。竟然会有甘嘎事出现在xx里。
外人看到5笑落pang牙都有鬼咯。。。
点样会激发xx好,麻拿我地来搞姐??
做死都无用啦。。好心你地自爱点啦。。
连阿婆都看衰你地尼班所谓的天才。

阿婆的名句:阿婆走的快,一定有古怪。
再5走就无尸骸咯。。。
你地尼班天才明5明啊???
5明啊!解释过给你地听咯。。。
阿婆都7老8十咯。都要走甘快。。
5跌到1卜1碌就真的怪咯。。。
证明左d乜嘞??好心你地自己反省下啦。。

好好地搞好xx就好咯,让我地有d好日子过下。
现在甘多病毒,都5知几时会发生在我地的周围哦!!
虽然现在活得一天得一天的,但是都要活得快活嘎嘛。。
你地尼班天才还是吃失米的。。我地吃粥吃饭就看你地咯。。。

3 评论:

日落黄昏 说...

xx地方,发生xx的事,真是xxx羞家,尼班天才真是xxx叫他们去xxx,我也是跟风。。。哈哈。

Unknown 说...

哈哈哈!xxx得好,真的好羞家。。

May 说...

哈哈!我回来咯
听你讲佐,睇到都好笑
xyz.......Zzzzzz